Wednesday, July 22, 2009

Saat-saat akhir aku di YAB

masa aku dah nak abis jadi pengetua dan aku pun bz ngan study aku yang baru bermula tapi aktiviti student tetap aku uruskan n jalankan...aku x mo kesinambungan kerancakan aktiviti yang dijalankan oleh JPMK terbantut... so banyak gak aktiviti setengah tahun pertama 2008 aku masih settelkan....huhu

salah satunya ialah aktiviti JPMK 2008 dibawah Agos ialah Grand Dinner Kolej... kali ni wat Darul Aman Golf Resort... kali ni grand dinner mmg simple dan ringkas sahaja... alasan yang dinerikan oleh pres ialah hanya nak melibatkan yang aktif sahaja...so aku x membantah...selama ni kalu grand dinner wat kat dewan besar hampir 800 jemputan... siap jual tiket...ader persembahan artis (pernah jemput kumpulan x-factor (HAHAHAHAHAH!!!), Hafiz UNIC, kumpulan Brother dan ramai lagi artis... hehehe...biaser a aku ni....ahaks....

walaupun simple tapi aku happy coz ni dinner terakhir aku kat yab sebagai pengetua....lepas ni tak dak dahhh.....dalam majlis ni ader gak anugerah diberikan kepada student2 cemerlang dalam membantu kolej membuat aktiviti kolej...thank bebanyak. apa2 pun selamat tinggal yab....terima kasih kerana terima aku jadi pengetua...huhu

sebagai penutup wat pertama kali aku nyanyi...sepanjang di YAB aku x penah nyanyi karaoke depan bebudak...kira last kopek akhirnya aku nganyi gak ngan felo aku...steph...lagu jamal n siti sarah sandar pada kenangan tajuk lagunya....


diorang mmg gile glamour lebih....hahahha

buruk tul agos nyanyi hahahhahahha!!!!

agos yang buncit (mengandung 5 bulan anak saper?) ....hahahahhah

makan-makan

aku jadi tumpuan bergambar macam maskot plak ...hihihi

budak jahat.....heheh





aku bawak steph ikut naik keta aku... kira malam tu aku pinjam jadi awek aku sekejap...hahahha

2 comments:

  1. lme xkomen kt blog nie..hehhe...
    pape pn knda, jasa dn pngorbanan knda kt semua student xkan berakhir smpai bile2 pn..kami sume akn kenang segala jasa baik knda hngga hjung dunia..tnpa didikan dn ptunjuk dr kanda xmungkin kami semua akan berjaya...smpai skrang pn still tringat kngan2 kite brsma dulu..sikit pn xprnah trpdam dalam sanubari nie..smpai kami leh brjya dan jd org yg berguna utk masyrakat..ape yg kmi blajar dr knda kami praktikkan smpai skarang..pngalam 2 xkan kami lupe kan smapi mati pn...

    skarang pn kanda dh jd org bsar kt u kan..heheh...tp still anggap kanda sbagai pngetua yab sampai bile2 pn..nme kanda akan sentiasa trpahat dalam hati kami..u're da best person that we meet..thank u 4 evrything kanda..kngan kite sumea xkan d lupekan..jlinkan hubungan kite semua smapai mati..HIDUP KANDA........

    ReplyDelete