Wednesday, July 15, 2009

rombongan cik siti & cik aini ke sarawak...









setelah semua staf aku bertungkus lumus wat keje semasa sibuk minggu suai kenal aku pun n kak dib sepakat nak hadiahkan lawatan staf yab pi jalan-jalan...saje nak amik hati diorang... semua staf pentadbiran n ketua ra aku ajak pi ke sarawak...naek Air Asia...everybody can fly....heheheh

ader gak bebudak yang aku minta ikut skali seperti choki, wei n cj...sebab mereka banyak membantu urusan kolej semasa minggu suai kenal selain ketua ra seperti agos n salina ketika itu...hehehe

aku n kak bib? kami x pi...coz kami ader projek luar negara yang baiiikkk punyaaaa...hahahhaha selain tu staf pentadbiran aku minta bagi duit belanja skit untuk beli ikan terubok masin banyak2 ahahahhah.... walaupun aku x pi tapi aku wakilkan timbalan pengetua norizah ikut diorang bagi kawal skit kat sana....terutamanya yang nakal2 mcm choki n agos tu hahahahh... yang penting bagi aku mereka happy!!!!

No comments:

Post a Comment