Thursday, July 2, 2009

JPPK 2007...

untuk pengetahuan korang bila JPPK 2006 dah berundur diri...maka jppk 2007 perlu dilantik... aku mengekalkan Wei dari JPPK 2006 untuk dijadikan sebagai timbalan pres... ader gak JPPK lama nak minta balik jadi JPPK...namun ader yang aku x berapa berkenan...ader yang terlalu suka menyalahkan orang lain tapi tiada sifat untuk memberikan cadangan untuk membantu ke arah kebaikan...ader yang juga nampak wat2 keje...tapi bagi kat timbalan yang wat sumer...aku tau sape yang wat keje n sape yang tunjuk2 wat2 keje...so x leh kelentong aku....hahaha
namun aku sedih bila ramai yang aku nak lantik tapi akhirnya kata x mau jadi JPPK...sebenarnya aku dah ader kabinet bayangan yang akan mahukan bagi mengekalkan kecemerlangan prestasi JPPK YAB...namun semuanya x menjadi... raihan sepatutnya jadi biro penerbitan x mau saat2 akhir...maka tempat tu kosong,,,akmal juga tarik diri dari exco biro sukan... yana juga x mo jadi timbalan pres....aku jadi bengang gak masa tu.... huhu...ader tu yang dah lantik letak jawatan plak mcm zalina n al hafiz.... ada gak yang boikot x puas hati kerana x jadi presiden......sedih aku dibuatnya

nak cari pres pun susah gak x der calon yang sesuai...namun aku jumpa gak azrul...dia ni low profile tapi ader menyumbang gak dalam aktiviti kolej...aku x pilih yang nampak popular jer tapi aku pilih yang berpotensi n boleh dengar ckp aku...

so banyak yang tangkap muat jer...tapi ader gak yang berpotensi besar mcm juliza...cj...nasrul...n len2...kira ok r...x sumer dalam setandan pisang baik sumer...mesti ader yang x elok...cewahh!!

sebenarnya kekuatan JPPK yang baru ni...ialah kekuatan MTnya...mereka ni yang banyak membuat aktiviti kalau exco x jalankan kerja...aku kadang2 marah gak coz menyusahkan diri masing2...tapi sebenarnya mereka tertekan untuk buktikan yab boleh menjadi kolej terbaik lagi dan mengekalkan kejuaraan...

aku mintak maaf sebab x der pic langsung pasal jppk tahun 2007 ni untuk diuploadkan kat blog ni...coz exconya yang dilantik mmg x wat kerja....lepas tu letak jawatan...so langsung tiada simpanan pic kat aku...aku bukan diskriminasikan jppk 2007 dalam blog ni ek...nak wat cam ner...dah nasib.... aku harap nama yang aku mentioned dalam post ni x kecik ati...aku cuma katakan yang benar n yang terbuku dalam ati aku...aku pun manusia....

2 comments:

  1. i have the pic la papa in my blog tapi kene cari balik..hahaha..chart 2007

    ReplyDelete
  2. kalu ader pic emel r...boleh letak kat blog ni...

    ReplyDelete