Tuesday, May 19, 2009

dan akhirnya...


17 Mei 2009 jam 8.14 pagi aku menerima sms “Salam en.anizam.Pej yab tbakar smlm” dari salah seorang staf YAB… mula rasa tidak percaya…maklumlah kami semua staf di sini selalu ajer bergurau senda. Bila dibalas kembali sms tersebut…mmg pasti Pej Pentadbiran YAB terbakar…. Namun hati aku lagi hancur n terbakar…



Aku bersiap nak ke UUM…niat mmg nak ke sana sebab nak hantar tesis master aku kepada penyelia…so boleh singgah sekejap ke YAB nak tgk dgn mata kepala sendiri… setelah selesai urusan tesis aku trus drive ke YAB… Aku mengucap panjang (dalam hati) bila tgk bangunan pejabat kolej yang terbakar tu. (maaf, aku masih guna nama kolej YAB bukan DPP YAB…susah nak hilang dalam ingatan ini). What can I say?!....


dalam blog ini aku akan mula kumpulkan material yang berharga yang boleh dijadikan kenangan...x kisah jika anda tidak hargai...


aku juga akan trus menulis dalam blog ini untuk terangkan ketidakpuasan. terkilan, kesedihan dalam blog ini... aku juga akan ceritakan perkara sebenarnya terjadi trajedi ini... tunggu jer lah lepas ini.... tatap r pic ini dahulu untuk menginsafkan kita semua....








3 comments:

  1. serious...i'm so sad...
    pape pon segala kenangan si TAB xkn terbakar seperti hangusnya ia...
    berdoalah semoga Allah melindungi YAB...amin...

    ReplyDelete