Monday, May 25, 2009

minggu suaikenal lagi...

yang pakai baju oren tu r name dia yull, dia yang banyak amik gambar n video...thanx a lot..kalu x der dia tentu sumer pic ni xder dalam simpanan aku

geng-geng jahat ajks YAB yang diketuai oleh presiden...hahahha!!

mereka dengan khusyuknya mendengar aku bercerita...si iman(kucing), izad (budak jahat), azrul (cikgu lembam), yana (ustazah)..yull n x ingat nama dia...dia tu slalu kene saman ngan aku..hahaha

diorang amik pic aku masa bercakap ngan bebudak baru...huhuh

geng budak poyo YAB...hahaha

banner....

thanx kat felo-felo yab...kay...selain staf...siti, kak dib n aini

freshies...muka baik je awal2....

RA portion blok...juga banyak bantu masa registration....thanx

8 comments:

  1. ensem giler pres yab 2 kan...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. en. anizam..
    masih kenal sy??hahaha..ingat cik sharimah mst ingat sy..
    anyway..takziah kat warga YAB..pg2 lg sy dpt msj dr din soh tgk blog en. anizam ni..so shock..so sorry..

    ReplyDelete
  3. ensemnye la ex-pres yab 2 kan...smart je..hahahaahahah

    ReplyDelete
  4. selit gak muka saya sekeping dua..

    ReplyDelete
  5. AJKS YAB mmg yg trbaik..dpt uruskan bribu student baru dgn baik...

    nnti kite arrange kan gathering utk sume JPPK,JPMK dn ajks yang trlibat..
    sonok ble knangkan kmbali nostalgia yg xkan trpadam didalam hati....

    ReplyDelete
  6. mok..kuang asam ko mok...huhuhuh

    ReplyDelete