Sunday, May 31, 2009

XTVT masa awal2 di YAB

aktiviti masa bolan pose....nampak letih jer tunggu makanan
tukang masak x profesional...masa majlis bukak pose...

kelas bimbingan oleh BILAMIK....steph yang wat...


aktiviti motivasi kot...aku x ingat...

masa ni zaman azman masa jadi presiden JPPK yab... masa ni dah mula banyak aktiviti dijalankan oleh JPPK... maaf kalau ader pic aktiviti ni ada yang masa zaman ah chong...aku x berapa ingat sgt... salah satu ialah gempur ipt...tujuan aku mintak wat aktiviti ni ialah supaya mereka ader networking ngan ipt len...senang coz bila nak pi kl ader rombongan ker bleh lepak kolej yang menjadi kolej berkembar tu... salah satunya kamsis burhanudin helmi UKM...kolej tu masa aku duk masa wat 1st degree aku...hehehe... so itu r tujuannya... ader gak selepas tu mereka kembangkan ke Uitm...utm...unimap...dan ader lagi r aku x ingat...hehehe!!!





selain tu...aktiviti fire drill...hahaha!! rupanya budak yab dah praktis nak cegah kebakaran lebih awal kira-kira 4 tahun awal...hehehe...patut r terbakat pejabat jer...blok selamat...heheheh


API-API!!!

4 comments:

  1. wahahahahahaha mmg best mase buka posa tu

    ReplyDelete
  2. wahahahahahaha mmg best mase buka posa tu

    ReplyDelete
  3. kelas bimbingan 2 mmg relevan..best sgt...
    slamt repeat pper skali je..thniah utk iman n step yg wat..bantu rakyat YAB brjaya..

    gempur IPT pn sempoi..
    bnyak brjlan knal org...
    mmg best projek 2...

    ReplyDelete