Tuesday, June 2, 2009

aktiviti masa zaman azman jadi presiden...

masa ni jppk wat hari keluarga kat teluk batik perak...aku pun join r skali...nak amik ati...hehehe diorang yang berseronok sakan...aku relex jer control r skit...heheheh
bergambar kenangan masa kat tepi pantai teluk batik... aku pergi asing ngan diorang...aku balik kg sekali masa tu...tu r tak join nek bas sama diorang.

presiden yab azman...walaupun dah jadi pres tetap main untuk sukol...x silap aku kita naib johan kalah ngan misc (musuh tradisi)...hahahah

x silap aku ni pertandingan permainan tradisional...biro kebudayaan yang wat..tapi aku x join r...aku cuma bagi hadiah ker...

bergumbira..gumbira gak...soal keagamaan x lupa gak...maklum r nama pun suci jer...yayasan albukhary....heheheh

masa zaman tu kumpulan tarian yab mmg famous....slalu wat persembahan untuk kolej2 len gak...aku beri peruntukan besar gak kat diorang bila diorang minta...masa tu aku belikan set baju tarian mereka...tapi sayang sumer bah musnah terbakar....

No comments:

Post a Comment