Monday, June 22, 2009

meeting aku ngan bebudak jppk...

wokey...aku update lagi blog ni menceritakan sejarah YAB...hahaha... untuk memastikan perjalanan pentadbiran kolej berkesan n berjalan dengan lancar maka mesyuarat yang berkala (bukan kerap ek)..perlu dilaksanakan. Nama pun UUM...Universiti Untuk Mesyuarat....hahahahha
so aku memang tegas dalam mengatur mesyuarat...mesyuarat JPPK akan diadakan setiap 2 bulan sekali atau selepas 45 hari setiap kali mesyuarat.... so sistematik x? hehehe setakat yang aku tau diorang ni takut bila tiba mesyuarat coz aku akan tegur jika mereka x wat keje..atau x capai target projek yang mereka nak wat....kira aku menyinga (singa) dalam mesyuarat tu...heheheh...mesyuarat tu felo join sekali....
selain tu ader gak mesyuarat len...biasernya mengikut projek-projek yang hendak dijalankan... dari segi pentadbiran pejabat plak biasernya aku akan bermesyuarat ngan felo n staf pentadbiran len dalam 3 bulan sekali....yang len aku bagi arahan jer....


x silap aku ni mesyuarat yang aku adakan selepas projek yang pertama dijalankan oleh JPPK bawah cdien......aku pun x ingat sebab aper aku panggil mesyuarat ni...heheh dah lama r...

budak-budak ni mengarut jer pakai dalam mesyuarat...huhuhu

budak2 ni wat pulut kuning sempena dah 3 tahun aku jadi pengetua kat yab....makan jer r...suasana mcm chirstmas tapi makan pulut kuning hahahah

makan-makan....sodap... sebenarnya setiap tahun bila kontrak pengetua aku disambung semula mereka wat surprise....ada satu kali tu....masa tu zaman azman kot....tiba-tiba dalam mesyuarat diorang bwk kek...nak kata birthday aku lambat lagi....rupanya ulangtahun aku memerintah...hahahhah ...mcm2 diorang ni...aper pun timo kasih byk2...

1 comment: