Monday, June 29, 2009

Khidmat masyarakat budak yab wat....

biaser r...student u x lekang wat khidmat masyarakat...bagi aku kadang2 bagus...tapi kadang2 merugikan dan kurang manfaatnyer...sekadar suka-suka nak penuhkan aktiviti...tapi terpulang kpd diri masing-masing....
program ni wat kat felda teloi baling kedah...aku bagi r support kat budak2 yang wat ni...terutama pengarahnya si atirah n geng... diorang ni sungguh2 wat aktiviti sebegini,,,,

biaser r..aktiviti wajib...masuk dalam frame pic...

semasa majlis perasmian aku bersama YB....


banner ni mesti pyan wat...coz ader pic dia...hahaha


sebenarnya aku n MT datang hanya untuk majlis oerasmian...yer r xkan aku nak berkampung skali...melambak keje aku kat opis x beres lagi..aku kami datang asing...pres...stepg pun menyibuk skali tumpang...

aku berbisik kat felo penasihat...nik adzrieman..."lepas ni ader makan x? aku lapaq r" hahaha

fenomena biaser r..masa jumpa siap peluk cium lagi...dah tu abis program meraung menangis...hahah klise r....huhuhu


budak yab pakai vest baru...aku tempah untuk kolej...bau kedai lagi....juga untuk program len2..tapi sayang dah terbakaq r

nak wat senamrobik pakai laptop....pandai2 si king kong ni

x silap aku..YB tu bagi duit lebih untuk anjurkan sukaneka untuk org2 kg

mcm x motivasi jer...haha


izad n pakwenyer bergambar...makcik tu nak cover jer....hahahah

eleh....sampai ker kat jaring tu...

insaf....


2 comments: