Saturday, June 20, 2009

Hari Terbuka YAB...

Sebenarnya projek hari terbuka ni ialah idea dari JPPK 2006...aku xtau idea sape..tapi cdien bagi tau aku nak wat prajek ni...projek ni mula2 nampak mcm projek budak sekolah...heheh...tapi efektif gak untuk menarik minat pelajar masuk dalam projek yang JPk anjur ni.......aku ingta lagi lepas projek abis jer...pres telefon aku...masa tu aku kat KL ader meting...ye ye oo jer dia kata projek ni dapat sambutan...rupanya dia cakap kat bdk2 yab pengetua suruh sumer datanf n daftar projek...kalu x pengetua denda buang kolej...ooooo!!! ugat bebudak yo...~!!! patut ramai budak daftar.....hahahah ...aku x kisah r asalkan keje baek...
projek ni jadi projek tahunan...selepas itu mcm2 penambahbaikan dibuat olej JPPK seterusnya...bila aku pikir mcm2 gak idea budak ni...kira boleh pakai gak kepala hotak diorang ni ...heheheh

budak-budak nak pi daftar

macam2 cara diorang nak tarik minat pelajar masuk aktiviti...

slogan 'semusim bersama seabad terasa" tu yang x tahan....




exco kebudayaan azfar n timbalannya...

otai MT JPPK...berbincang memikirkan masa depan kolej...ye ye ooo jer...hahahah

siap letak model lagi...hehehhe

1 comment:

  1. mmg best program nie..wlaupn simple, tp bnayak sbb nape wat program nie..sume nie nak bg bdk2 yab aktif ngan kolej n boleh bantu kolej dlm setiap progaam yang di buat...mule2 mmg r xde yg nak amik pot,..tp lme2 bile yab dah wat bnayak pojek bru r trkial2 nak join..pas2 yg nk bis sem sibuk r suh sahkan testi diorg...yg join ok r..yg xjoin 2 mntak maap le kan..nmpak cm xde pe je..tp lh jd advantage bile mntak kje nnti..pape pn bdk2 yab mmg best..bg skongan kt sume pojek yab...korang mmg best...

    ReplyDelete