Sunday, June 28, 2009

program biro kerohanian lagi...

aku letakkan pic aktiviti yang dijalankan oleh biro kerohanian yab...x silap aku khidmat masyarakat kat rumah anak yatim kat kg perik...kuala nerang...aku pi rasmikan program tu...
masa nak mula majlis perasmian...

anak2 yatim n yang tak yatimmm (budak yab r...)

Ijal budak poyo ni jadi MC.. masa tu aku ader kes bengang ngan dia...aku wat dono jer hahah

ustaz pa'...exco biro kerohanian...kira tekong program ni...ngah beri ucapan

aku x ingat nama ustaz ni...tapi orang kuat kat umah anak yatim tu..kira mcm pengetua gak r

ketuk!! jgn x ketuk gong tu...(gong tu pun musnah dalam kebakaran...huhu)


bagi cenderamata...untuk pengetahuan korang sepanjang aku jadi pengetua...dalam program2 yang dianjurkan oleh JPPK aku minta jgn beri cenderamata kat aku...bukan x hargai tapi aku x suka membazir...so mereka pun dah tau aku x perlu beri cenderamata kecuali orang luar... kalau ader program beri cenderamata tu aku tau r exco dia mmg x dengar masa meeting aku ckp perkara tu.... pres2 sumer tau perkara yang aku x suka ni...


seriusnyer aku...

habis program...diorang minum dulu!!!!

gotong royong masak makan tengahari...seronok tgk diorang masak....

minummmmm....

sembang-sembang sambil mnum...

budak poyo mmg cam tu...x reti duk diam....sampai tumpah minuman....hahah ambik ko lap sendiri...

golongan ibu-ibu sdg memasak...hihihi

.... berasap satu kampung

tunjuk2 mesra...hahahah

3 hero biro kerohanian....


cantik pic ni....ader unsur estetika...





adik..adik....dalam tom tom bakkkkk!!!!

saper x der duit mintak kat abg cdien ek...dalam kocek dia banyak duit...hahah




PENGHARGAAN: Foto-foto ini telah diambil oleh En Khairul Nizam dan En. Samsudin Oli (Pejabat Perhubungan Awam UUM)

No comments:

Post a Comment