Wednesday, June 10, 2009

Majlis Pernghargaan JPPK 2005

Kronologinya selepas azman, cdien mengambil alih menjadi presiden jppk yab...ini juga menunjukkan aku dah nak masuk tahun ke3 jadi pengetua di situ...so dalam otak aku banyak demand yang aku mahukan...untuk mencapai kolej terbaik....kalu dulu aku senyap ajer skrang aku dah brani nak letak target selepas tgk prestasi JPPK masa azman memerintah...mereka dah tahu rentak aku...so sebagai menghargai mereka kolej membuat majlis penghargaan dan seterusnya majlis penyerahan tugas presiden...

sebelum majlis bermula kita makan dulu...felo-felo memulakan saf yang pertama...
makan-makan....


aku ngah makan...budak sebelah tu tunjuk bek jer skima jer...takut r tu hahahahah!!!

enterframe jap

dalam majlis tu turut diraikan ialah felo yang telah meninggalkan yab..iaitu joezainy...felo yang banyak membantu menaikkan nama yab...seorang yang sedang berkerja n rajin,..thanx bebanyak joe

kak dib...termenung...sama ader kekenyangan atau memikirkan masa depannya...hahahah

joe bersama debab....

sijil penghargaan wat presiden yab azman

nija....x silap aku timbalan pres

kamal...mpp selepas jppk....biro kerohanian

ayuni...x silap aku dia timb biro kerohanian

pyan...biro penerbitan ketika itu....

yull...biro penerbitan

ijal..(bdk jahatn kaki kencing) biro kebudayaan....hahaha

khairul nisa..felo yab yang kuar jadi felo....thanx walaupun sekejap

buat joe jugak...

tandatangan surat perlantikan...(pres baru cuba nak meniru sain pres lama) hahahah


salam....salamm

ops...lupa plak kat steph

serah r ko tugas..wat keje bek2

bermula r tugas sharudin hamid a.k.a. chedin a.k.a cdien...(budak poyo) hahahaha!!!

aku belek2 komputer aku rupa ader lagi teks ucapan aku masa majlis tersebut...baca r text ucapan aku tu....

Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera

Yang diraikan pada malam ini En. Joezainy Ismail, Cik Nurul Nisa’ Khairul Azmi, Barisan JPPK Sesi 2005 yang saya hormati sekalian.

Pn Shamzaeffah Samsudin
Timbalan Pengetua YAB

Rakan felo-felo sekalian,

Tak lupa juga kepada yang sepatutnya hadir untuk diraikan seperti Cik Rohani Abdullah dan rakan-rakan JPPK yang sudah balik ke destinasi masing.
Minta maaf kerana majlis akan dijalankan pada penghujung cuti tahun baru cina ini. Tarikh tak sesuai.
Tujuan majlis ini untuk memberikan penghargaan kepada barisan JPPK 2005 dan juga felo-felo yang mohon untuk meninggalkan kolej kita.

- Kepada JPPK 2005 saya berterima kasih yang amat sangat kerana sanggup berkorban bagi menjayakan aktiviti-aktiviti yang dirancang. Alhamdulilah banyak aktiviti yang dirancang telah dijalankan dan sekarang proses bagi mendokumentasikan laporan bagi Anugerah Kerana Jasa yang dilaksanakan pada bulan Mac ini.

- JPPK 2005 antara kumpulan yang saya memilih sendiri untuk menjadi JPPK. Buruk baik saya yang tanggung semuanya. Alhamdulliah komitment anda kita dapat mengubah presepsi orang lain terhadap kolej YAB yang tidak dipandang dahulu tetapi sekarang orang dah tahu. Bukan senang nak ubah presepsi ini.

- JPPK 2005 dah sampai penghujung. Saya amat berterima kasih. Saya percaya penat lelah ini akan dapat hasilnya bila anda telah memasuki dunia pekerjaan nanti. Jadikan semua pengalaman ini sebagai panduan yang amat berharga.

- JPPK 2006 – Juga yang saya lantik memang besar harapan saya agar mereka dapat meneruskan kesinambungan yang ada pada tahun 2005. Masih baru lagi, banyak yang belum diharungi cabaran.

- Kepada FELO pula, terima kasih banyak2. setahun bersama di YAB ini diharapkan bukan kenangan pahit teapi manis, mungkin ada yang berkecil hati dengan saya dan pihak pengurusan kolej dengan kerja yang banyak tetapi hasil untung tidak nampak. Saya mengharapkan anda akan terus berjaya walaupun tidak bersama kolej yab lagi.

- Kepada semua saya doakan anda akan terus dirahmati tuhan dan akan berjaya di luar sana. JPPK dan Felo saya mohon maaf sekali lagi atas segala terkasar bahasa, bergurau yang terlebih kata dan menguris perasaan yang memilu rasa.

- Izinkan saya merangkapkan pantun

Bintang barat terbit petang
Bintang timur terbit pagi
Jika tidak melarat panjang
Ada umur diketemu lagi.

Tanam lenggun tumbun kelapa
Terbit bunga pucuk mati
Budi tuan-tuan saya tak lupa
Sudah terpaku di dalam hati.

Sekian

2 comments:

  1. heheh....
    xpoyo ek..
    pres gile time 2..hahaha...
    pape pn tgk blik mjlis ni mmg tkut pn ade..
    yela nk pgg jwtan yg bsar kt kolej..
    tkot xmmpu nk hdpi cbran nnti..
    ngan stadi lg...uisshh..gler2 time 2..
    utk pngthuan sume sy d pkse utk pgg jwtn dlm jppk..cewwaahh..poyo je...huhuu...
    mse intrview 2 sy lbh kpd pgg biro sukan..tp bila en anizam tnye kalo jd pres cmne...trkjut bruk r kn..last2 aku ckp xmmpu lg...

    nk pndekkan cerita, time 2 aku ade kt melaka..sepupu aku kwin...dpt kol en anizam ckp nk lntik aku jd pres...lg r trkejut tpir time 2..dok tgh bsuh pnggan lh lak dpt pnggilan cm2..en anizam suh g krsus..time 2 sume xtau lg..time krsus pn xsume yg tau lg..
    pape pn thanks kt en anizam yg bri kprcyaan kt aku utk pgg jwtan 2...bkn jppk je trkjut..satu kolej trkjut ngan prlantikkan aku..hahahahaahah...d prsenda, d prmainkan 2 bese r...mule2 je..lme2 sume dpt trima khdiran aku..cewwwaahh...

    ReplyDelete