Wednesday, June 24, 2009

Biro Kerohaniaan....

Kali ini aku nak cer pasal biro kerohanian kat yab...kalu korang nak tau biro ni r satu-satunya aku x pernah pilih exconya sendiri....berbanding MT n Exco len adalah mutlak aku untuk memilih tapi len ceritanya ngan exco kerohanian....

aku akan meminta ajk biro kerohanian yang memilih sendiri siapa yang diorang nak lantik sebagai exco n timbalan exco... kalu dtg interview pun sebagai syarat jer.... salah satu sebabnya ialah environment kat biro ni len skit...team building mereka amat tinggi n aku takut kalu berpecah kalu yang aku pilih nanti tidak disukai oleh ajk len...nampak mcm pelik kan....? tapi aku mmg respect ngan team biro kerohanian ni dari zaman ustaz azrul hingga ke kamal....trus ke pa' dan shauqi....yang akhir tu aku lupa plak nama dia...coz aku ngan dia x lama bekerja....

biro ni juga paling senang berkerja ngan diorang....x perlu selia banyak2 diorang wat projek...mereka ni sumer dah pandai-pandai wat kerja coz diorang dah train dari sem 1 lagi...tu yangaku kat team building diorang kuat....tu yang aku bangga tu...dan projek yang paling aku bangga sekali ialah Pertandingan Nasyid Piala Yayasan Albukhary yang memang 4 tahun berturut-turut dalam Anugerah Kerana Jasa sebagai Projek JPPK terbaik kategori budaya dan Seni....pecah hetrik...!!! aku harap biro ni dapat teruskann kegemilangannya...maklum r nama pun Yayasan albukhary...nama bunyi ala-ala arab lagi....kene islamic r skit...heheheh

salah satu projek yang ader...wat bubur asyura.... makan lagi heheh

aku pun tolong kacau...makan sekali....

ramai-ramai kaco....

ceh...posing yang lebih...


pres...kalu geng pompuan ader mesti menyelit...hahahha

choki....tukang masak kenduri kat YAB....dia masak bubur lambuk best wei...sedap tul...

ustazah ayuni....dia ni timb, pres n timb exco kerohanian...dia ni kawin ngan ustaz azrul....kira orait r ustazah kawin ngan ustaz... JPPK pertama YAB yang kawin sesama JPPK...hehehe pandai diorang kenen ek...heheh

pyan menyibukkan diri...heheh
diorang memang sepakat....apa? yg penting kerjasama...apa? yang penting kerjasama!!!!

ait tangan coki2.....

2 comments:

  1. sebab pres kaco dodol 2 yg bbur jd sedap..
    kalo x sti xbis tau....hahahahah

    ReplyDelete
  2. saya suka jadi tukang tgk jer..hehehe

    ReplyDelete