Saturday, June 6, 2009

lagi gambar semasa azman menjadi presiden...

Kat sini aku downloadkan pic masa-masa azman ketuai JPPK 2005...sebelum aku ceritakan projek-projek masa cdien jadi presiden...tengok r sendiri...kalu ader komen...letak jer kat sini...heheheh

masa sukol...yab kira johan r dalam bowling...masa tu bowling lead oleh pyan....pyan yang paling besaq tu r dia...hahahah jangan marah pyan.... juga diperkenalkan maskot yab ialah rusa...dulu aku ingat nak letak buaya...hahahah

menang dapat hadiah n bergaya ngan baju baru...hahahha

antara atlet yab..kuning tetap kuning....

team bola yab....dulu coach nyer ialah si ajak...dia yang bimbing bebudak bola ni...walaupun tak capai juara tapi boleh r...kagum tgk semangat diorang.... tapi ader sorang tu dulu main bola tuk yab..pastu kaki patah r..terseliuh r...trus x men....sebenarnya dia pancit...banyak alasan plak... hahahah cuba teka sape?

permainan budak2 pompuan...hahaha

seminar keusahawanan x silap aku...yang depan tu felo kolej x silap aku rohani....

budak2 cina kolej yab menang tanglung terbaik kot...hadiahnya dapat tanglung tu jugak...hahahahh

Si pyan memang terror ngan pantun...sbb tu dia yang jadi coach pantun...aku pi tgk gak...masa tu dapat naib johan kalah ngan telekom....(jaga ko sherry!!) wat kat kolej MAS...aku nek kapal terobang pi sana...hahah

kumpulan nasyid yab...x silap aku menang kat guthrie.... (si Pyan tetap enter frame...Hahahah!!)

projek bakti siswa kot...

masa projek bakti siswa...kalu korang nak kenal ni r dia pengetua yab yang baru..en. azmi shaari... mas tu dia beri ceramah kat yab...

bebudak sekolah.... mane pyan?...x enter frame plak?...hahahah

Grand Dinner YAB budak-budak wat persembahan...

sukan antara portion kot....

lompat...lagi tinggi....GOOOOLLLLLLLL!!!!!

ohhh yeee!!! pyan enter frame gak....!!!!!!

2 comments:

  1. hehe..bdk 2 xpncit r...
    btul2 skit oo..heheh...

    ReplyDelete
  2. terkenang saat2 ngan bdk2 ftsal pmpuan YAB..
    pling hbat dn d takuti klj2 len....

    ReplyDelete