Monday, June 29, 2009

summer camp...

program-program yangbudak yab suka sgt nak wat..maklum r pi jalan2... aku biasenyer pening kalau ader program luar yang melibatkan 2 3 ari bebudak keluar kampus...coz bimbang pasal keselamatan diorang...maklum r kalu aper2 terjadi kan susah..alhamdulillah setakat aku jadi pengetua sampai r aku pencen tiada kes kemalangan yang berlaku dalam aktiviti...

program ni kat mane ek? aku pun x ingat coz aku x pi...aku mintak joe jadi pegawai pengiring...tu satu lagi masalah...susah gak nak cari pegawai pengiring ikut students dalam aktiviti...maklum r keje pejabat pun melambak-lambak...so syukur r ader gak yang nak ikut jadi pegawai pengiring...
ok...tgk r pic...aku x tau nak komen coz aku x pi...hahah...korang tgk jer r....








No comments:

Post a Comment