Wednesday, June 17, 2009

Cuti2 @ Genting Highlands....

Aku nak cerita skit...tapi citer ni x official r ckit.....masa tu aku n kak dib telah merancang untuk semua staf yab pi jalan-jalan makan angin kat genting...so kami pun pi r satu opis...siap tutup opis lagi....hahaha kami pi naik van n kete aku...pastu aku nak bawak student gak...coz diorang yang x cuti mid sem coz buat laporan AKJ tahun 2005 iaitu pyan, steph n chedin... tapi yang pi hanya pyan n chedien...steph x jadi pi coz nak study (maklumlah best students!!) masa tu dah nak final exam...aku ajak gak diorang pi...duk satu malam tido kat sana..... n kami pun pi main-main...tapi rupanya salah sorang budak tu rupanya takut tempat tinggi...muka je nampak macam brutal tapi penakut...hahahah!!! pastu turun jer dari genting siap muntah lagi....hahah kecian gak tgk muka dia... brutal konon...penakut rupannya.... !!!

Felo Nik, pyan n malek pi bergambar ngan penari kaberet kat genting...hahah lepas tgk tiger show...wei!!! betul r tiger show coz ader tiger masa tu...hahahah!!!
aku ngan pyan nek roller coster...kami geng x takut...hahahha

makan dinner lepas meloncat2 kat genting...

3 jejaka buangan kat genting!!!

pose skit....

rehat dalam perjalanan r&r...gurun r

mamat poyo yang ketakutan berada ditempat tinggi!!!

chedin, kak dib, ct n aini...bergaya tepi jalan...

aku ngan nik uruskan pembelian tiket nak pi main-main untuk anak-anak...hhaha

kanak2 riang setelah minum anmum esential....

cool jer muka kami kecuali pyan...di sini r bermulanya demam infleunza H1N1...hahahah

posing tepi jambatan....

nakan-makan diketuai oleh pyan...

mereka bposing sebelum tiger show bermula....hahahah

pyan menunjukkan skil konon...aku naib johan...nik no 3...n last skali ialah pengarah sukol yab...per tah...!!!

sebelum balik naik jap keretapi...kat sintok xder kretapi....

aku diatas itu....

kami berlumba....tapi muka kat blakang tu takot semacam...diorang yang memekik paling kuat...satu theme park dengar chedin jerit....hahahahah

2 comments:

  1. hahhahaha.....bkn tkot r...xcukup mncbar utk sy nek mende 2...bak kate org xfear factor la kn nek kt genting..huuhhu...sejuk kt sne...g shari je..pnat tp mnyeronokkan..huhuh..

    ReplyDelete
  2. ko mmg penakut cdien...ko jgn nk poyo...
    dh tebukti wakakakakakkaka

    ReplyDelete