Monday, June 15, 2009

ayaq......!!!!!

kat sini gak aku citer skit pasal cabaran yang paling bengang aku nak handle....bila isu air kat yab melanda....kat yab krisis air tak de teah menjadi satu experience yang paling mencabar wat aku... maklumlah bangunan 5 tingkat bebudak ramai plak tu so isu air menjadi isu yang paling rumit nak handle... budak-budak mengamuk jer tau...yang aku ni mcm orang bodah jumpa tnc...mesyuarat banyak kali tapi abis menyuarat batang idung JPP pun xde...

geram betul masa tu...aku ingat lagi melambak bdk sms tanya pasal air ngaper xder...sampai x larat nak jawap...ader tu aku terima sms ugut n maki hamun er..dari seorang budak junior...dia tu psiko skit...(skt ker....banyak ader r) siap maki aku n keturunan aku lagi...hahahah...budak tu sms maki kat dekan plak n tnc....aku plak kene menjawap kat tnc....last2 tnc faham budak ni kene anta kat hospital tanjung rambutan....nasib baik aku x giler mcm dia...org psiko pun bleh masuk u ek?...hahaha (Ini citer btul tau)

isu air ni sampai ke peringkat MB kedah lagi....sampi msyuarat kat wisma darul aman aloq staq...jumpa MB....kemudian JKR diminta salur air dari sg petani ke trus ke kubang pasu untuk tambah kapisiti ayak.... dasyat tul kes ni sampai peringkat kerajaan negeri....glamour gak YAB...hahahah

bila ayaq dah penuh kapisiti.... ayaq x nek blok coz pump x cukup kuat nak pump ke tangki atas blok plak.....la....ingat daj selesai....x jugak.....aku minta jasa bek pihak JPP wat pump baru kat ap1 n ap2...bukan satu tapi 8 JPP bagi...hahaha setiap portion dapat....akhirnya settle setelah 2 semester perlaku hal kerap xder air yab...kira kalu pi kuliah....bau semacam jer pasti budak YAB hahahahah...terutamanya presidennya...hahahah

memang perit bila berlaku perkara ni...kita hanya sebahagian kecil dari pentadbiran yang berangkai2 untuk diselesaikan...kalu aku yang supply air tentu aku bagi punya..tapi aku kat umah pun xder air....dah tu ramai plak tumpang mandi......xbagi ti takut kubuq penuh air bila mati...hahahahhah....sedekah namanya....

terimak kasih ngan budak yab yang paham n yang x paham biaq jer r....

berlakon r tu bila cameraman dtg....wat2 amik air tapi x mandi pun pi kelas...hahahah!!

azfar n kingkong....dua2 x mandi

masa ni budak yab telak menceroboh pump air kat muamalat....yang diketuai oleh presiden yab...masa tu isu tu kuar surat khabar lagi...press datang nak amik pic... korang nak tau...ader budak tu sanggup beli paper banyak2 bawak balik kl tunjuk family muka masuk surat khabar...hahahah giler glamour gak pres aku...hahahahah

adegan mandi ni adalah versi sopan...sebenarnya ader versi unsensor...hahahahx malu btul r bdk yab ni....!!!hahahahah

1 comment:

  1. hahahha...glamour ooo msuk pper..
    kosmo ngan the star....ktorang adalah pelopor kpada kcurian air di muamalat...hahahahah...smpai UK pn xlh nk mrah dh...wat mcm xde org je mandi..hahahah..bli pper nk wat kngan r..bangga kua srt khbar..huhu...pape pn bdk2 yab kalo xmndi still smart n sdap mte mmndang..org lh knal sape yg dok yab..aku pn xtau cmne..sti diorg lh cam n teka sape yg dok yab..kuat tol aura diorng nie..huhu..

    ReplyDelete