Wednesday, June 10, 2009

thanx wat sheraz...

aku nak ucapkan terima kasih kepada sheraz kerana dia banyak membantu dalam multimedia di yab...kira expert r dia dalam wat web...presentations dan mcm-mcm lagi...sejak zaman azman lagi sampai zaman cdien dia banyak membantu kolej...thanx kat sheraz...and selamat maju jaya....sory sheraz...saya amik header kat web ni untuk jadi header blog saya yab is over...sory x mintak izin...heheheh


kalu korang nak tau aku yang amik pic diorang tu jadikan billboard kat kolej teror x aku...bleh bukak advertising consultant ni...hahaha..terima kasih kat model2 pilihan aku..hahaha ridzuan...thum...alan..(cindia)... letcumy...ah moi...siti hajar... tapi sayang billboard tu dah terbakar skit kesan kebakaran ari tu...dah kuning semacam jer...huhuhu



aku paling suka design yang dia buat...cantik...n menarik...mmg debom!! hahaha...ini yang ada aku simpan..x silap aku web ini dah xder lagi kat server...huhuhu!!

3 comments:

  1. hardisk rosak ;( ade 6gb lebih gambar2 yab dlm tu....thanks sbb simpan screenshot website ni,leh wat kenangan ;)

    ReplyDelete
  2. sheraz mmg best..wlaupn dia bdk bisnes admin tp mmpu utk wat web page 2 setaraf dgn bdk IT...sempoi r lu sheraz a.k.a GEMOK..hahhahah..

    en anizam bnyak beri kprcyaan kt gemok..wlaupn dlm bnyak kje, tp still dia lh bg komitmen kt kolej ngan wat web pge nie..lu mmg hbat r mok....

    ReplyDelete